Порядок та критерії оцінювання мотиваційних листів
1. Реєстрація електронних кабінетів з 25 червня 2025року.
2. Прийом заяв та мотиваційних листів з 01 по 14 липня до 18:00 (через електронний кабінет вступника на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua:вступ для здобуття фахової передвищої освіти (https://www.youtube.com/watch?v=egFulxCNSZA).
3. Подання документів в паперовому вигляді до 14 липня 2025 року відповідно до переліку (http://elc.maup.com.ua/abiturientu/dokumenti-dlya-vstupu.html) після подачі заяви та мотиваційного листа через електронний кабінет вступника.
4. Отримання запрошення на вступну співбесіду в приймальній комісії Коледжу (306ауд.).
5. Проведення вступної співбесіди відповідно до розкладу.
6. Оприлюднення списків осіб, рекомендованих до зарахування не раніше 14:00 23 липня та не пізніше 12:00 25 липня (зміна статусу абітурієнта відображається в електронному кабінеті вступника).
7. З 23.07 по 03.08 (до 12.00) особи, які отримали повідомлення в електронному кабінеті про рекомендацію до зарахування, можуть підтвердити вибір одного місця навчання шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису абітурієнта.
8. Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання та виконання вимог Правил прийому.
9. Зарахування - не пізніше 04 серпня.
10. Після 26.08 на сайті (рухомий рядок) буде розміщено інформацію про батьківські збори (укладання контрактів).
11. Оплата навчання з 04 по 25 серпня (реквізити в приймальній комісії та на сайті). Оплата помісячна (мінімум місяць, максимум рік).
1. Прийом заяв та мотиваційних листів через електронний кабінет вступника на вебсайті за адресою https://vstup.edbo.gov.ua: вступ для здобуття фахової передвищої освіти
(https://www.youtube.com/watch?v=egFulxCNSZA).
- з 05 по 26 липня до 18:00 для осіб, які вступають на основі співбесіди;
- з 05 липня по 02 серпня - для осіб, які вступають тільки на основі результатів національного мультипредметного теста.
2. Подання документів в паперовому вигляді відповідно до переліку (http://elc.maup.com.ua/abiturientu/dokumenti-dlya-vstupu.html) після подачі заяви та мотиваційного листа через електронний кабінет вступника до:
- 18:00 26.07.2025 (включно) для осіб, які вступають на основі співбесіди;
до 12:00 28.08.2025 для осіб, які вступають тільки на основі результатів національного мультипредметного теста.
3. Отримання запрошення на вступну співбесіду в приймальній комісії Коледжу (ауд.306).
4. Проведення вступної співбесіди відповідно до розкладу.
5. Подають заяви тільки у паперовій формі:
абітурієнти, у разі подання документа про раніше здобуту освіту, інформація про який відсутня в ЄДЕБО, за умови що документи про освіту видані до запровадження фотополімерних технологій їх виготовлення;
у разі неможливості зареєструвати електронний кабінет або подати заяву в електронній формі з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії Коледжу.
6. Оприлюднення списків осіб, рекомендованих для зарахування:
- не пізніше 12:00 07 серпня (для осіб, які вступають на основі співбесіди);
- не пізніше 12:00 09 серпня (для осіб, які вступають на основі НМТ).
Зміна статусу абітурієнта відображається в електронному кабінеті вступника або на сайті.
7. З 07/09.08 по 28.08 (до 12:00) особи, які отримали повідомлення в електронному кабінеті (або на сайті) про рекомендацію до зарахування, можуть підтвердити вибір одного місця навчання в електронному кабінеті шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису абітурієнта.
Особисто в Коледжі - абітурієнти, які подали заяву в паперовому вигляді.
Підставою для зарахування особи на навчання є підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог Правил прийому.
8. Зарахування не пізніше 30 серпня.
9. Після 24.08 на сайті (рухомий рядок) буде розміщено інформацію про батьківські збори (укладання контрактів).
8. Оплата навчання - до 31 серпня (реквізити в приймальній комісії та на сайті). Оплата помісячна (мінімум місяць, максимум рік). Заочна форма здобуття освіти – оплата посеместрово.
Додаткова інформація:
ТОВ «Голосіївський економіко – правовий фаховий коледж» надає знижку на навчання студентам зі статусом ВПО, студентам, батьки (один з батьків) – учасники бойових дій.
Після підтвердження місця навчання в електронному кабінеті вступника, для отримання знижки, потрібно в приймальній комісії написати заяву та надати копії відповідних документів (довідку ВПО, посвідчення УБД).